Als klant bieden wij u verschillende diensten voor onze producten. De eerste optie voor zelfhulp bij technische vragen is ons Support Center, waar u rechtstreeks informatie kunt vinden in een breed scala aan handleidingen, datasheets en software voor onze producten. U vindt er ook bijbehorende downloads. Contactgegevens voor onze serviceteams zijn ook beschikbaar in het Support Center of op onze website. We helpen u graag met alle vragen die u heeft over onze producten, gerelateerde gegevens en technische problemen.
Heeft u technische ondersteuning nodig voor ons automatiserings- en IIoT-portfolio, zoals besturingen, I/O-systemen, touchpanelen, meet- en bewakingssystemen en de bijbehorende softwareoplossingen van Weidmüller?
Zo ja, dan bent u bij ons aan het juiste adres!
Vanaf nu biedt onze nieuwe AI-ondersteunde chatbot voor u-mation-producten
Biedt u een snelle manier om het perfecte passende antwoord op uw vraag te krijgen.Het Support Center is het enige, wereldwijd consistente en intuïtieve contactpunt voor alle typen technische vragen gedurende de levenscyclus van het product.
Het is ook mogelijk om een technische serviceaanvraag aan te maken in het Support Center en de huidige status op elk gewenst moment te controleren.
Het biedt toegang tot volledige productondersteuning via een uitgebreide zoekfunctie naar downloads, videotutorials, FAQ's, technische catalogi van alle producten, beveiligingsberichten, technische compendia en toepassingsnotities,
Het antwoord is altijd maar een klik van je verwijderd en als je niet kunt vinden wat je nodig hebt, neem dan persoonlijk contact met ons op.
Eén centraal ondersteuningspunt, waar alle relevante informatie beschikbaar is
Biedt filterfuncties voor verschillende soorten informatie en producten
Stel op elk moment vragen over u-mation-producten aan onze AI-Chatbot en krijg direct antwoord
Gebruiksaanwijzingen, video tutorials, sjablonen en voorbeelden, gebruikersdocumentatie, technische gegevens, ...
Directe toegang tot je persoonlijke technische contactpersoon in je land
Maak een serviceaanvraag voor snelle technische hulp en controleer de actuele status en de geleverde oplossing
Ervaar interessante onderwerpen uit de wereld van Industrial Connectivity in ons trainingscentrum of via live stream in je kantoor
Ons Product Security Incident Response Team (PSIRT) informeert u voortdurend over mogelijke veiligheidsrelevante kwetsbaarheden van onze producten in ons Support Center.
Na het vertrek van het Verenigd Koninkrijk uit de Europese Unie op 31 januari 2020 werd het nieuwe UKCA-merk een belangrijk onderwerp.
De bijgevoegde download helpt u vertrouwd te maken met de verwerking van de UKCA-identificatie.