Het Support Center is het enige, wereldwijd consistente en intuïtieve contactpunt voor alle typen technische vragen gedurende de levenscyclus van het product.
Het is ook mogelijk om een technische serviceaanvraag aan te maken in het Support Center en de huidige status op elk gewenst moment te controleren.
Het biedt toegang tot volledige productondersteuning - bent u bijvoorbeeld op zoek naar productinformatie, handleidingen of software-downloads? Bent u ook geïnteresseerd in video tutorials en FAQs? Dan vind je hier wat je zoekt. Het antwoord is altijd maar een klik van je verwijderd en als je niet kunt vinden wat je nodig hebt, neem dan persoonlijk contact met ons op.
Eén centraal ondersteuningspunt, waar alle relevante informatie beschikbaar is
Biedt filterfuncties voor verschillende soorten informatie en producten
Navigatie naar specifieke producten door onze producthiërarchie
Gebruiksaanwijzingen, video tutorials, sjablonen en voorbeelden, gebruikersdocumentatie, technische gegevens, ...
Directe toegang tot je persoonlijke technische contactpersoon in je land
Maak een serviceaanvraag voor snelle technische hulp en controleer de actuele status en de geleverde oplossing
Interessante onderwerpen uit de wereld van Industrial Connectivity. Ervaar interessante onderwerpen uit de wereld van Industrial Connectivity in ons trainingscentrum of via live stream in je kantoor
Ons Product Security Incident Response Team (PSIRT) informeert je voortdurend over mogelijke beveiligingsgerelateerde kwetsbaarheden van onze producten in ons Support Center
Na het vertrek van het Verenigd Koninkrijk uit de Europese Unie op 31 januari 2020 werd het nieuwe UKCA-merk een belangrijk onderwerp.
De bijgevoegde download helpt u vertrouwd te maken met de verwerking van de UKCA-identificatie.