Technische ondersteuning

Snelle en intuïtieve ondersteuning in het Support Center voor toepassingsinstructies, productinformatie, video-tutorials, software-downloads en onze serviceaanvraag.

Technische ondersteuning

Support Center - het antwoord is slechts een klik verwijderd

Uitgebreid. Digitaal. Persoonlijk.

Het Support Center is het enige, wereldwijd consistente en intuïtieve contactpunt voor alle typen technische vragen gedurende de levenscyclus van het product.

Het is ook mogelijk om een technische serviceaanvraag aan te maken in het Support Center en de huidige status op elk gewenst moment te controleren.

Het biedt toegang tot volledige productondersteuning - bent u bijvoorbeeld op zoek naar productinformatie, handleidingen of software-downloads? Bent u ook geïnteresseerd in video tutorials en FAQs? Dan vind je hier wat je zoekt. Het antwoord is altijd maar een klik van je verwijderd en als je niet kunt vinden wat je nodig hebt, neem dan persoonlijk contact met ons op.

Alles in één oogopslag:

Alles in één oogopslag:

Eén centraal ondersteuningspunt, waar alle relevante informatie beschikbaar is

Krachtige zoekfunctie

Krachtige zoekfunctie

Biedt filterfuncties voor verschillende soorten informatie en producten

Navigatie door producthiërarchie

Navigatie door producthiërarchie

Navigatie naar specifieke producten door onze producthiërarchie

Meer dan 40.000 downloads

Meer dan 40.000 downloads

Gebruiksaanwijzingen, video tutorials, sjablonen en voorbeelden, gebruikersdocumentatie, technische gegevens, ...

Persoonlijk contact

Persoonlijk contact

Directe toegang tot je persoonlijke technische contactpersoon in je land

Snelle hulp via serviceaanvraag

Snelle hulp via serviceaanvraag

Maak een serviceaanvraag voor snelle technische hulp en controleer de actuele status en de geleverde oplossing

Trainingscursussen en webinars

Interessante onderwerpen uit de wereld van Industrial Connectivity. Ervaar interessante onderwerpen uit de wereld van Industrial Connectivity in ons trainingscentrum of via live stream in je kantoor

Adviesraad voor veiligheid

Ons Product Security Incident Response Team (PSIRT) informeert je voortdurend over mogelijke beveiligingsgerelateerde kwetsbaarheden van onze producten in ons Support Center

UKCA-identificatie

Na het vertrek van het Verenigd Koninkrijk uit de Europese Unie op 31 januari 2020 werd het nieuwe UKCA-merk een belangrijk onderwerp.

De bijgevoegde download helpt u vertrouwd te maken met de verwerking van de UKCA-identificatie.