Medewerker Customer Service (M/V)

Medewerker Customer Service (M/V)

Wij zijn Weidmüller

Als ervaren experts ondersteunen wij onze klanten en partners over de hele wereld met producten, oplossingen en services in de industriële omgeving van stroom, signaal en data. De internationale ondernemingsgroep en tevens familiebedrijf Weidmüller beschikt over 6 fabrieken, 31 verkoopkantoren en 60 vertegenwoordigingen met ca. 4900 medewerkers over de hele wereld.

Onze medewerkers en hun vakbekwaamheid zijn onze kracht. We zijn een hecht team, we ondersteunen elkaar en zijn er voor elkaar. Of we nou thuiswerken of op locatie, we staan altijd met elkaar in verbinding. Teamspirit en het samen bereiken van onze doelen is uiterst belangrijk voor ons. Omdat we alleen sterk zijn als we allemaal dezelfde kant op gaan. Onze medewerkers zijn de grootste troef van ons bedrijf.

Voor ons hoofdkantoor in Hilversum zoeken wij:

Per direct zoeken wij binnen onze Benelux organisatie een enthousiaste en proactieve Customer Service Medewerker die een hectische dag als uitdaging ziet! Kun jij snel schakelen en overzicht houden? Ben je servicegericht en zet je altijd een stap extra voor de klant? Maar vind jij het ook belangrijk om jezelf te blijven ontwikkelen? Dan is deze afwisselende baan iets voor jou!

Taken en verantwoordelijkheden:

  • Telefoon- en mail contact met klanten onderhouden m.b.t. orders, prijs & levertijd, en logistieke zaken.
  • Order entry
  • Opstellen prijs & levertijd bevestigingen en deze per brief/mail aan klant sturen
  • Afstemming Manager Customer service over afwijkende zaken
  • Stimuleren van een groei van de afzet/ omzet (cross selling)
  • Klantcontacten registreren in CRM systeem
  • Actief ondersteunen van mailingacties
  • Logistieke reclamaties invoeren en opvolgen
  • Product samples verzorgen
  • Opstellen en onderhouden werkprocedures gerelateerd aan dagelijkse werkzaamheden
  • Verantwoordelijk voor communicatie met de afdeling Supply Chain; Logistics Support in Duitsland en andere leveranciers

Functie-eisen

  • MBO werk- en denkniveau
  • Goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid in de Nederlandse en Engelse taal, Frans is een pré
  • Ervaring met Microsoft Office pakket, ERP en CRM software
  • Je bent 32-40 uur per week beschikbaar

Wat bieden wij:

Wanneer je bij ons komt werken krijg je een uitdagende baan in een stimulerende werkomgeving. Naast een prima salaris bieden wij:

  • Variabele beloning en eindejaarsuitkering
  • 25 + 12 verlofdagen bij een full time dienstverband
  • Maximaal 2 thuiswerkdagen bij full time dienstverband (na een gedegen inwerkperiode)
  • Thuiswerkvergoeding
  • Ontwikkelingsmogelijkheden via online training via SuccesFactors
  • Bedrijfsuitjes + een jaarlijks kerstfeest

Interesse?

Kom jij onze afdeling Customer Service versterken als ‘Medewerker Customer Service‘?

Mail dan jouw sollicitatiebrief met cv en motivatie naar:

Sheila.bezuur@weidmueller.com

Jouw gegevens zullen uiterst discreet en volgens de GDPR richtlijnen worden behandeld

We spreken je graag binnenkort!